ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

ΥΠΟΧΡΕΏΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές που έχουν γίνει δεκτοί από το Π.Μ.Σ. είναι υποχρεωμένοι:

  1. Να παρακολουθούν τις διαλέξεις των μαθημάτων και των σεμιναρίων, των ημερίδων ή/και τα συνέδρια τα οποία οργανώνει ή συμμετέχει το Π.Μ.Σ. «Προηγμένη Φυσικοθεραπεία».
  2. Να υποβάλουν οπωσδήποτε ηλεκτρονικά (και εγγράφως στη Γραμματεία εφόσον το ζητήσει ο Καθηγητής) μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες τις απαιτούμενες εργασίες για το κάθε μάθημα.
  3. Να προσέρχονται στις εξετάσεις.
  4. Να καταβάλουν τα δίδακτρα πριν την έναρξη κάθε διδακτικού εξαμήνου στις ημερομηνίες που ορίζονται από τη γραμματεία του Π.Μ.Σ.
  5. Να σέβονται και να τηρούν τις αποφάσεις των Οργάνων του Τμήματος, της Σ.Ε.Υ.Π., και του Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας καθώς και την ακαδημαϊκή δεοντολογία. Ανάρμοστη συμπεριφορά, στο πλαίσιο της ακαδημαϊκής δεοντολογίας, μεταπτυχιακού φοιτητή προς διδάσκοντα, επικουρικό, διοικητικό ή τεχνικό προσωπικό του Π.Μ.Σ., ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή Π.Μ.Σ., μπορεί να οδηγήσει σε απόφαση της Γ.Σ.Ε.Σ. για διαγραφή του από το Π.Μ.Σ.
  6. Να συμπληρώνουν ανώνυμα τα ερωτηματολόγια αξιολόγησης (ν.3374/05) βάσει αντικειμενικής και ακαδημαϊκής κρίσης μετά το πέρας κάθε μαθήματος σε κάθε εξάμηνο και πριν την εξέταση του μαθήματος με σκοπό τη βελτίωση του Π.Μ.Σ. Η ανάλυση των ερωτηματολογίων με τις παρατηρήσεις των μεταπτυχιακών φοιτητών ετοιμάζονται από τη γραμματεία με ευθύνη του Διευθυντή, ο οποίος αφού ενημερώσει τη Σ.Ε. εισηγείται σχετικά στη γενική συνέλευση ειδικής σύνθεσης (Γ.Σ.Ε.Σ.) του Τμήματος. Τα ερωτηματολόγια θα λαμβάνονται υπόψη κατά τη συνολική έκθεση αξιολόγησης (ν.3374/05) του Π.Μ.Σ.
  7. Να υποστηρίζουν το έργο του Τμήματος ως επικουρικό προσωπικό, σε ερευνητικά-μελετητικά έργα όπως πχ. «Οικονομικές Καταστάσεις Τμήματος», «Κοστολόγηση υπηρεσιών Τμήματος», «Λογιστική υποστήριξη Π.Μ.Σ.», «Ψηφιακή διοίκηση Τμήματος» κλπ. ή σε διοικητικά έργα του Τμήματος, όπως πχ. σε επιτηρήσεις εξετάσεων, γενική διοικητική υποστήριξη κλπ
  8. Να συμμετέχουν στο προπτυχιακό διδακτικό έργο του Τμήματος. Κάθε μεταπτυχιακός φοιτητής οφείλει μετά από απόφαση της Γ.Σ.Ε.Σ. του Τμήματος να παρέχει επικουρικό προπτυχιακό διδακτικό έργο με σκοπό την ανάπτυξη των ικανοτήτων του και την απόκτηση ακαδημαϊκών εμπειριών σύμφωνα με το άρθρο 13 του παρόντα κανονισμού.

ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.

  1. Οι Μ.Φ. του Π.Μ.Σ., σύμφωνα με το άρθρο 9 του παρόντα κανονισμού, έχουν αξιολογηθεί κατά την επιλογή τους, από τα αρμόδια όργανα του Τμήματος και θεωρούνται ως επιστήμονες εξαιρετικής τεχνικής εμπειρίας σύμφωνα με την παρ. 16 του άρθρου 34 του ν. 4115/2013 και με την εγγραφή τους στο πρόγραμμα εντάσσονται στους πανεπιστημιακούς υποτρόφους του Τμήματος.
  2. Οι Μ.Φ του Π.Μ.Σ. είναι υποχρεωμένοι, σε κάθε Διδακτικό Εξάμηνο, να προσφέρουν επικουρικό εκπαιδευτικό έργο στο Τμήμα Φυσικοθεραπείας. Απαλλαγή από το επικουρικό εκπαιδευτικό έργο μπορεί να γίνει από τη Γενική Συνέλευση Ειδικής Σύνθεσης με εισήγηση του Διευθυντή Μεταπτυχιακών Σπουδών μόνο αν συντρέχουν ισχυροί κοινωνικοί λόγοι.
  3. Η ανάθεση του επικουρικού εκπαιδευτικού έργου στους Μεταπτυχιακούς Φοιτητές γίνεται από την Γενική Συνέλευση του Τμήματος Φυσικοθεραπείας μετά από εισήγηση του Προέδρου του Τμήματος Φυσικοθεραπείας η οποία διαμορφώνεται σε συνεργασία με τη Συντονιστική Επιτροπή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών και με γνώμονα τις διδακτικές και εργαστηριακές ανάγκες του Τμήματος Φυσικοθεραπείας.
  4. Επικουρικό εκπαιδευτικό έργο ορίζεται να είναι: (α) η διόρθωση ή η διδασκαλία ασκήσεων σε προπτυχιακά μαθήματα με τη σύμφωνη γνώμη των διδασκόντων των μαθημάτων αυτών, (β) η υποστήριξη του εργαστηριακού ή κλινικού τμήματος κάποιου προπτυχιακού μαθήματος με τη σύμφωνη γνώμη του διδάσκοντα του μαθήματος, (γ) η συμμετοχή στην επιτήρηση των τελικών εξετάσεων και των ενδιάμεσων διαγωνισμάτων (προόδων) των προπτυχιακών μαθημάτων, και (δ) η υποστήριξη της εργαστηριακής υποδομής του Τμήματος.
  5. Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές δεν μπορούν να αναλάβουν αυτοδύναμο διδακτικό έργο.
  6. Η ανάθεση του επικουρικού έργου στους Μ.Φ. πρέπει να διέπεται από το πνεύμα της ισότητας και δεν μπορεί να ξεπερνά τις 2 ώρες ανά εβδομάδα Διδακτικού Εξαμήνου.